Výměna zboží do 10 dnů

Rychlá expedice zboží

Věrnostní slevy pro pravidelné zákazníky

Úvod

Reklamace zboží

Reklamace

2 roky na podání reklamace

Na každý produkt v našem obchodě se vztahuje 2letá záruka, včetně produktů koupených v rámci trvání akce.

Záruka originality

Při nákupu na LUMARE si můžete být jisti, že výrobek je 100% originální a má ochranné známky.

V případě potřeby Vás v reakci na vaši reklamaci požádáme o zaslání reklamovaných produktů zpět. Do té doby nám není třeba tyto položky zasílat.

Poškodil se výrobek během používání nebo má skrytou vadu? Můžete jej reklamovat online na adrese lumarefashion@seznam.cz.

Důležitá informace:

Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo objednávky, jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace v souladu s § 19 odst. 3 ZOS, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, v složitých případech do 10 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená k odbornému posouzení vady. Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží na reklamace lhůtě řešení informovat e-mailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opravené nebo vyměněné, zboží bude odesláno na náklady prodejce. Není-li oprava, či výměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího e-mailem. Důležité upozornění: Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku, nebo jako balík na poštu. V takových případech se vrátí zpět odesílateli. Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

MIMOSOUDNÍ ZPŮSOBY ŘEŠENÍ SPORŮ A OBCHODNÍ PODMÍNKY PŘÍSTUPU K TĚMTO ŘÍZENÍM

PLATFORMA PRO ŘEŠENÍ SPORŮ ONLINE

Podle nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 poskytujeme elektronický odkaz na platformu ODR: ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma pro řešení sporů online je mimo jiné zdrojem informaci o možnostech mimosoudního urovnávání sporů, které mohou vzniknout mezi podnikateli a spotřebiteli. Připomínáme, že e-mailová adresa, na které nás můžete kontaktovat, je: lumarefashion@seznam.cz.