Výměna zboží do 10 dnů
Rychlá expedice zboží
Věrnostní slevy pro pravidelné zákazníky
Reklamace
2 roky na podání reklamace
Na každý produkt v našem obchodě se vztahuje 2letá záruka, včetně produktů koupených v rámci trvání akce.
Záruka originality
Při nákupu na LUMARE si můžete být jisti, že výrobek je 100% originální a má ochranné známky.
V případě potřeby Vás v reakci na vaši reklamaci požádáme o zaslání reklamovaných produktů zpět. Do té doby nám není třeba tyto položky zasílat.
Poškodil se výrobek během používání nebo má skrytou vadu? Můžete jej reklamovat online na adrese lumarefashion@seznam.cz.
Důležitá informace:
Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo objednávky, jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace v souladu s § 19 odst. 3 ZOS, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, v složitých případech do 10 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená k odbornému posouzení vady. Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží na reklamace lhůtě řešení informovat e-mailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opravené nebo vyměněné, zboží bude odesláno na náklady prodejce. Není-li oprava, či výměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího e-mailem. Důležité upozornění: Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku, nebo jako balík na poštu. V takových případech se vrátí zpět odesílateli. Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
MIMOSOUDNÍ ZPŮSOBY ŘEŠENÍ SPORŮ A OBCHODNÍ PODMÍNKY PŘÍSTUPU K TĚMTO ŘÍZENÍM
- 1. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy lumarefashion@seznam.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zákazníka zašle prodávající na elektronickou adresu zákazníka.
- 2. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním ZOS.
- 3. Zákazník má podle ZOS právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz nebo na internetové adrese pro řešení sporů on-line ec.europa.eu/consumers/odr.
PLATFORMA PRO ŘEŠENÍ SPORŮ ONLINE
Podle nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 poskytujeme elektronický odkaz na platformu ODR: ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma pro řešení sporů online je mimo jiné zdrojem informaci o možnostech mimosoudního urovnávání sporů, které mohou vzniknout mezi podnikateli a spotřebiteli. Připomínáme, že e-mailová adresa, na které nás můžete kontaktovat, je: lumarefashion@seznam.cz.